Sista dan i skolan imon

Dagarna går och snart bär det av hemåt...ursäkta men det känns lite tråkigt att lämna det här stället.

Kanske är C-uppsatsen (ska skrivas till våren) som gör att man inte vill hem : )
Idag har vi slappat, Anna följde med till universitetet där hon fick se skolområdet. Själv hämtade jag ett intyg och mitt kinesiska betyg... VG : ) Öj öj öj....skall tilläggas att alla fick "Pass" så läraren var väldigt snäll i sin betygsättning.
Nu har jag pluggat 1.5 timme inför sista tentan imon...och snart skall vi iväg och äta italiano buffe.
Imon ska Anna göra Shanghai på egen hand...kanske ser en vilsen dam utanför tentasalen : ) eller kanske hon går och prutar lite på Fake marknade...näää...hon tycker nog bara synd om dem och betalar utgångspris. (1200.- för solbrillor)




Kommentarer

Postat av: anna h

Lycka till på tentan... sen är du klar :)

Vi håller alla tummar och tår :)

Postat av: Winberg

fan va bra gjort baby! Ha det underbart på Boracay och njut av livet i Asien nu. Jag vill ha recap så snart du är hemma..!



Kör Hårt !

Hälsa Anna.



/The Animal


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback