Händelserik eftermiddag

De andra besökte Expo så jag tog en sväng på stan för att köpa cykel. De var dyra. 650.- för en damcykel...och Han va benhård med priset...de brukar skrika när man går därifrån men inte denne...Han va iskall! När jag hade hämtat mer pengar och skulle köpa hojjen hade han stängt sin lilla butik.

Hittade ett riktigt fint bageri med baguetter och pizza mackor..YES!!!!!
När jag va på väg hem passerade jag ett slitet hus med kolsvart rök som bolmade ut genom ett fönster på taket. Kineserna brydde sig inte ett smack! (inte jag heller iofs) Sen fylldes hela kvarteret med rök och då jäklar blev det fart på dem! 40 kineser stod och peka upp mot helt fel hus och alla fick panik....sen var jag tvungen att lämna för det kändes inte alls nyttigt att stå där. Efter 5-10 min kom typ 20 brandmän med poliser och ambulans. Brandmännen va roliga, förstora kläder och stövlar...de var skitsmå : )
Det blir lugnt för mig ikväll, lektion imon sönd. (tar igen för missad lektion pga ledighet. Så gör dom alltid. Buhuu!)
Ha det!

Kommentarer

Postat av: Anna

Har du redan hunnit missa lektion pga ledighet? Vad har du varit ledig för? :) Flytten kanske iofs..

Postat av: Erik Lundmark

Jag har inte varit ledig : ) Nu på onsdag börjar Mooncake Festival, man äter speciella fika grejjer : ) och då är vi lediga från skolan onsd, torsd och fredag...vilket vi tar igen idag.

Postat av: Anonym

haha.man. You have experience what I haven't. fire in the apartment...enjoy your life in shanghai

---yang

Postat av: Anonym

Hejhej! :D

Vad har du för planer för idag? :D

Postat av: Anonym

Hej!

Allt bra?

Fin blogg du har!

Postat av: SweetHawaii Mirre!♥

Hejsan! du har en toppen fin blogg! ^^

Postat av: bbepp meph

Fick du näsblod när röken kom ut?;-)

Postat av: Lundi

Ha ha ha ha ha!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback