Kan bli en bra dag det här..

Klockan är nio och jogging rundan är avklarad. Man får passa på tidigt på dagen när det är lite mindre rörelse på stan. Nu har jag iofs bara joggat 2 ggr : )

Köpte gymkort i veckan, hann träna en gång innan de stängde 3 dagar för "National Day". Men med den träningsvärken jag drog på mig hade jag inte kunnat gå och träna ändå. Fint Fitness Centre, ett par våningar med bassäng, tennisbanor (varav en på taket), badminton, golfsimulator mm.
Räknade till 8 gymkillar inne på gymmet senast...hur många personliga tränare tror ni det var där? - 14st!
Snart ska jag ut och cykla, Annas kompis Ingrid ska visa mig runt lite. Perfekt dag för det då värmen är tillbaka efter 2-3 dagar regn/mulet. Kan nog vara en 23-24 grader. Härligt med frost där hemma va? : D
Hörs!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback