World Expo Shanghai 2010

Äntligen! Ville bara ha det ur världen. Men nu efter mitt besök så är jag positivt överraskad.
Det var kul att gå runt på området bland alla kineser. För det var inte många utlänningar.
Gick inte in i så många paviljonger. Sveriges, Nepals, Australiens och Filipinernas : )
jo, San Marinos...ville kolla om de bjöd på Pizza. Nix!
Min tanke var att åka dit på eftermiddagen och få uppleva både dagsljus och kvällsmörker men tyvärr så blev det för segdraget så jag har bara en kvälls bild på Kinas paviljong att bjuda på. Men det får ni vänta på tills imon...e trött på att ladda upp bilder...ska även dela med mig av mitt möte med en sjysst man från norra kina som jag mötte när jag var på väg ut från området.
Go Natt!
Hong Kong & Macao (Kinas Las Vegas)
Qatar
Pakistan
United Arab emirates
Världens längsta kö till något
?
Nepal
Maffigt (ingen paviljong)
Taiwan
Philippines
fortsättning följer...

Kommentarer

Postat av: Anna

Åh va coolt!! Synd att inte vi kan se det när jag kommer! Men finns väl mkt annat att se ..typ FAKEMARKNADEN!! :) PUSS ♥

Postat av: Lundi

Ha ha ha...Du kommer vara ett enda stort FAKE!! : )



Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback