Maaaaaaaat!

Det blir mycket mat här i Shanghai. Jag är dock dålig på att testa nytt. Men ikväll fick jag känna på ett gris öra.
Vi pekade på en maträtt vi trodde var kyckling...men de visade sig vara nöf nöf öra. Valde att spotta ut och ställa den tallriken åt sidan.
Vi rumskompisar gick till Brasilian Stek House tidigare i veckan. Helt ok! Mycket kött som ni hör på namnet.
Sitter och funderar på vart jag ska ta min familj till för matställen..får lura på det!
Har bokat Philipinerna nu och visumet är ändrat så vi kommer in i Kina igen när vi skall tillbaka. Nu är det bara hotell och Annas visum som ska fixas så är allt klart inför beachen i januari : )
Peking är också bokat, följer med Davve och morsan dit ett par dagar. Känns som ett måste att se allt som finns där. De kommer och hälsar på mig 4 nov...snart med andra ord.
Gris öra
Brasilian Steak House
På med servetten, de bjöds på lamm, nöt, fläsk, korv, revben, kyckling och fler lite skumma saker.

Kommentarer

Postat av: Anna

Usch, är det grisöra på bilden (översta)??

Snygg väska du har skaffat älskling, lite väl damig kanske med hjärtan på, men ska inte gnälla - hittat ny stil? ;)

Puss!

Postat av: Lundi

Hi Hi..det där e bordet jämte...översta bilden är öron.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback