Ladda ladda...

...fler bilder.

Kan ni kanske lista ut själva : )
I de här "plåt burkarna" stoppade de in ciggen så tändes den,
man fick inte ha med sig tändare in på området.
Sweden
Häftig, jag ger dom de!
Personen som tog bilden heter Wang och kommer från norra Kina, Xinjiang provinsen. Mycket trevlig man som hade en hel del sköna historier. Han har studerat på Yale, i Pakistan och i Peking...
Lyssnade till hans berättelser i 1.5 h medans vi väntade på mörkret : ) Han var intresserad av foto och ville plåta kinas paviljong upplyst, precis som jag.
Han tipsade om en Photo Market så nu kan vi köpa billiga objektiv Anna! : ) Han var tydlig med att det inte var fake produkter.
Vi sa hej då, "bytte" nummer, och ifall jag droppar in i nordvästra Kina framöver så bjuder han på middag.
Taskig "kvalle" men jag gillar vyn från Baren.
Kina rör inte klockan så nu är det -7h som gäller...ännu lite krångligare.
Såg att Melle sköt en fladder puck i ryllet senast...KUUL!!!  : ) Häng dom högt!
...å logga in (melle) på Skype nångång!
Hörs!

Kommentarer

Postat av: Anna

Ja, jag pratade precis idag om att jag vill ha ett nytt objektiv, va kul :)



Fin du är darling. Puss!

Postat av: Anna

Haha!! En sån apparat att tända cigaretten i kanske vi skulle tipsa vår fräscha granne om? ;)

Postat av: björnM

Jag e alltid online erik men inte du juuuuuuu!!!!

Kul at läsa lite kompis och att du mår bra.. Mycke roliga upplevelser kan ja tänka mig!!

O du, de va inge fladder!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback