Ett par timmar i parken

Mina rumskompisar är mer aktiva på natten än på förmiddagarna så jag brukar dra iväg på egna lite mindre utflykter.

Idag packade jag väskan med dator och kines litteratur och tog tunnelbanan till andra sidan floden. En resa på 10 min. Där, på andra sidan, finns det en lite mindre konstgjord park som jag ville kolla in.
Lyckades beställa en kaffe på kinesiska som jag smuttade på samtidigt som jag försökte lära mig lite nya glosor. Lugnt och skönt. Sen avbröts lugnet av en kille som satte sig jämte mig och gjorde V-tecknet. Dax för foto : )
Tycker det är roligt! Har bara hänt 3 gånger så det händer inte så ofta.
Som vanligt så blir det lite text och mycket bilder : ) Nu ska vi på bio. Hej!
Glasskulptur nere i tunnelbanan.
Många som åkte runt i golfbilar. Så stort va det inte! : )
Ett fik under seglet.
Massor med stora fiskar i vattnet.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback