10 Oktober...tiden går fort...

Besökte en annan Fake Market än den jag brukar åka till...inte riktigt lika rolig...så efter en stund åkte jag bort till mina "kompisar" på den hederliga fusk marknaden. Skönt för dom behöver man inte pruta med längre. Där har man sitt pris för Pikeer, jackor, skor mm.
Polisen var på besök idag så det var full fart på försäljarna : ) Det var visst vissa märken polisen var ute efter, testade en väst som hon var tvungen att gömma undan helt plötsligt, och så länge det var västerlänningar i butiken så brukar polisen inte gå in där och rota : ), berättade de.
Iaf så köpte jag en brun Canada Goose väst, 2 vinterjackor (fjällräven till mig och Peak till Davve) en vit långarmad F. Perry, allt för 650.- Förbereder för vintern.
Dax att fortsätta med kinesläxan...springer runt en städare här med sin dotter, känner sig lite halvdum när man sitter här och de kämpar. Bad om hjälp med läxan vilket dom tyckte va kul : )
Hörs!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback