Shoppat

Har fått kritik av anna genom åren att jag shoppar för dåligt. Du kanske försöker få igång mig för att du inte ska få dåligt samvete? : )
Håller iofs med, jag e kass!!
Börjar ledsna lite på kläderna som säljs på Fake Market, så gick en sväng till Zara och hittade ett par skor och byxor.
Dax att sätta fart på shoppingen nu!


Har kritiserat "inlägg" på diverse forum (facebook, blogg) och själv tänkt "de skiter väl vi i om han har varit å tränat eller handlat på Maxi" ...ja ja, nu är jag där själv och skriver inlägg om all möjlig skit. Ha ha...
Man ska inte kasta sten..

Kommentarer

Postat av: Qvarna

Kolla modebloggaren! Gryma boots.

Postat av: Erik

Ha ha ha ha...!

Postat av: Anna

Snyggt älskling. Passar dig perfekt ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback