Höst


Idag har det varit ett riktigt skitväder. Regn och grått. Men det vänder redan imon, då kommer solen igen.
Ingen skola idag så jag försökte plugga lite hemma, gick sådär. Vaknade riktigt illamående, vilket jag väntat på med tanke på min lite halv slappa attityd till maten och dricksvattnet. Men "immunsystemet" ryckte in ännu en gång och jag överlevde, så nu kan jag gå på "raw chicken and tap water" igen : ) (Hipp Hipp)
Kom precis hem från skräddaren. Vi gjorde den sista "finputsningen" på kostymen innan den blir klar. Väldigt nöjd!
Valde riktigt mörkblått tyg och mörkrött innertyg i kavajen. Läckert!
Hämtade samtidigt ut en vit fin skjorta, som passar till kostymen, blev även nöjd med den. Så bad han göra en till fast figursydd på ett annat sätt. Tänkte även göra en vit med ärmändar, eller vad det kallas, för manschett knapp.
Har Ni några förslag att dela med er av så dumpa dom här!!
Ikväll ska vi ut och äta på Fat Olive. Sista kvällen för rumskompisen. Imon flyttar Lillian in.
Hörs!

Kommentarer

Postat av: Anna

Nej älskling - inte raw chicken och tap water =) Hihi, robert.. du är en mes. hihi:)



Vad roligt att kostymen blev fin älskling. ser fram emot många middagar med dig i den :)

Love u.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback