Hemma igen!

Tillbaka i Shanghai efter 5 nätter i Peking...vi (familjen) har haft skitroligt under dessa 2 veckor och upplevt en massa nytt varje dag. Ska ladda upp fler bilder från "besöket".

En brand härjar i Jing an distriktet här i Shanghai. Ganska bra bit därifrån jag bor. Ser ingen rök och har inte märkt något alls. Hemskt iaf!
http://www.shanghaidaily.com/article/?id=454634&type=Metro
Hängde ju upp mig lite på besöket från Kungen och att jag satt i Peking just denna dag. Målade upp en bild av svenska studenter som fick hänga och skämta med Kungen : ) å detta skulle jag missa...men näää, han gick förbi raden av studenter och sa "hej hej". Ett gruppfoto blev det dock. Så jag är inte bitter.
Tog en sovmorgon idag, var hemma från resan kl 01.30, och offrade en lektion för att vara pigg under kineslektionen på eftermiddagen. Efter föreläsningen åkte Anton och jag till mataffären...frysen/kylen är nu full av diverse (fina) köttbitar och annat gott.
Ledig imon så lovar att ladda upp fler bilder. Ledig tisdagar, torsdagar och fredagar framöver : ) HEN HAO! (mycket bra)

Kommentarer

Postat av: Anna

Hemskt med branden. Skönt att det var långt bort från dig ♥

Postat av: Nicke

Skönt höra att du bor en bit bort branden , otäcka bilder men däremot mycket trevliga bilder från erat besök i Peking. Kul att både se o läsa om dina upplevelser i fjärran land.../ kusin Nicke

Postat av: Erik

Trevligt med besök från norra sverige! Nu när jag vet att så fint folk läser mina inlägg ska jag försöka höja kvaliten på bloggen : )



Hoppas allt e bra Nicke! Hälsa!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback