GOTT NYTT ÅR!!

Ny friserad, efter ett par besök hos frisören är nu frillan helt kinesisk, och skjortor i mängder är jag redo för nyår!

Vi träffas först ett gäng hemma hos oss för glögg och pepparkakor sen ger vi oss ut och äter. Därefter ska vi på en show med dans, sång och uppträdanden. Väldigt oseriös show.
Det kostar 380.- att gå på fest uppe i World Financial Tower...hoppas jag hinner dit till 00-slaget : )
Annars är det lugnt här, varvar tenta plugg med shopping på stan. Hittade ett ställe som säljer frozen youghurts, dit kan vi gå anna! (Se bild)
Ja ja, ville egentligen bara heja på alla och hoppas ni får det trevligt på nyår!
Ni som ska till Kålgården, ge er ut och skjut lite raketer på folk...de brukar va uppskattat. Eller hur? Ooops! : )
Anna H, vem är det som delar ut bilar? Å vilka modeler delas ut? : )
Ha det bäst!


Gott Nytt År! : D

Kommentarer

Postat av: anna h

.. delar ut bilar. Visste du inte det erik. Det är tomten. Om man har varit riktigt riktigt snäll så ge han det som man mest vill ha. :)... i år vill ja ha en bil. En svart Audi A5 :)... men om min tomte där hemma får välja så blir det en vit. Så får väll hamna i mitten med en grå :)



Hihih.. vi ska kanske hålla oss ifrån fyrverkerier i år... förra gången har satt tillräckliga spår i oss alla.. hihihi :)



Hoppas du får det roligt på nyår, och att du hinner till festen... mäktigt att fira i WTC :)

Snygg frisyr oxå :)

Förstår bara inte hur du ska klara dig här i sverige sen igen. Ingen hemkörning av mcdonalds, ingen klädmassage, inga skräddasydda skjortor... :)



kram kram erik.

Syns snart... hoppas jag, så ni inte får för er att stanna kvar i kina-landet. För då får jag helt enkelt komma dit med

Postat av: anna h

ps.

förresten.

Glassen är ju annabanana... dit måste du ta med anna :) hihihih

Postat av: Anna

Älskling, vad fin du är nyfriserad o allt. Snygging :) Tur att det inte är länge kvar till jag kommer, annars hade du fått sluta lägga upp massa fina kort på dig ;)



Vad yrar du om, vaddå ger ut bilar? Jag hänger inte med..som vanligt kanske :)



Vi hörs snart älskling. Puss!!!

Postat av: Erik

Ha ha ha...



Ses snart!



Älsklingen, vi ses ju väldigt snart. Läs tidigare inlägg så fattar du..



Puss

Postat av: Kjell L

ere detta som e kinesfrissan ?? De klarar tjejan i Hovslätt till samma pris o går sisådär på 13 min. Ha de bra här firar vi nyår iaf. KL

Postat av: Kattis

Nu tycker jag att du har blivit förslappad, inte kan du väl ha så fullt upp att du inte hinner blogga? ;) Här hemma händer det inget än, men vi får väl hoppas att det är annorlunda när du kommer hem om nån månad! Jobbigt vore det annars. ;) Ha en jätteskön tid med Anna! Kramkram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback