Fullt upp idag!

Efter en hel dag i skolan igår avslutade Anton och jag kvällen med film. Varierande kvalitet på filmerna, alltså inte själva filmen, utan bild och ljud. Filmen vi såg i söndags kväll hade inget slut. Men de kunde vi lista ut, tror vi!
Filmen igår va okej förutom att ljudet släpade. : )
Strax ska jag åka och handla mat...lovat att bjuda vår grupp på mat. Vi skriver ett arbete om kulturkrockar och ska träffas hos oss i e.m.
Bjussar vi på lite mat så glider vi nog undan lite snyggt från de tunga uppgifterna : )
Nu måste vi städa, vilket satt hårt inne, för städerskan har inte dykt upp på 1.5 vecka. Stod länge imorse och undrade hur det här med städningen skulle lösas...vart e man på väg. (hoppas inte anna läser det här, ha ha)
Som vanligt, lite text och mycket bilder : ) d blir bäst för alla!


I söndags tog jag den här soliga och varma bilden...idag iskallt! De gick ut med en varning om kylan, kan posta det i nästa inlägg, lite kul.


De här damerna stod och trummade på stan, mer vet jag inte.


Kinesiska lektionen igår...


Här är hon, Lärare Su Fei Hong.


Kommentarer

Postat av: yang

Nice "Tai Ji" you guys playing. Is it fun?

Postat av: Erik

Aaahhhh, thats the name of it : ) I´m bad Yang, maybe you can learn me.. : )



Talk to you soon!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback