Brrr....

...nu förstår jag de personer som gnäller så över vintern här...genomfrusen inomhus, men det är kanske för att man sitter still och läser. Känns ändå rätt skönt med lite kyla.

När städerskan är klar ska jag iväg och betala räkningar på mataffären. Smidigt : )
Sen ska jag äta någonstans...kanske Laifu Kitchen, riktigt go kinesmat men det stället ligger 10 min bort med taxi så lite krångligt.
Efter maten ska jag på fotmassage...kommer förmodligen inte få ner fötterna i varmvattnet idag...de skrattar åt mig varje gång. Men ikväll blir det ju iskalla fötter mot kokhett vatten = problem!
Kanske fortsätter min mode blogg när jag kommer tillbaka, OM jag får till en bra bild...klädköpen ser alltid bättre ut när de hänger på galgen än på mig : ) kostymen jag hämtade idag var en liten besvikelse, byxorna för vida. Men de kan de nog rätta till imon tror jag.
Beställde en kjol till mamma, hoppas det blir rätt nu för jag gick lite på chans.
Kanske kommer upp en bild på nya kläder om nån timme...håll ut : )
Hej så länge!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback